Vine a l'#SpinUOC i connecta't amb nous projectes innovadors

Les solucions tecnològiques seran les protagonistes dels vuit projectes que es presentaran a l’#SpinUOC, la jornada anual de l’emprenedoria i la innovació de la UOC.

L’esdeveniment se celebrarà el 14 de juny a partir de les 19 h a l’antiga fàbrica d’Estrella Damm (c. Rosselló, 515, de Barcelona): cal inscriure-s’hi en aquest enllaç.

Els promotors dels projectes, membres de la comunitat UOC, explicaran en un format creatiu de poc més de cinc minuts les seves iniciatives, seleccionades per un jurat d’experts. Acabades les presentacions, l’#SpinUOC disposa d’un espai d’entrevistes ràpides per a reunir-se breument amb els promotors dels projectes: els SpinMeetings.

Enguany, els projectes que s’hi presentaran se centren en els temes següents:

Filmclub «Aprendre amb el cinema»
Miquel Cerdà, participant en el programa EduTECH Emprèn de Hubbik

Monstrid Pathmaker «La revolució dels videojocs de plataformes»
Josep Matamoros, postgraduat en Disseny i Programació d’Aplicacions per a Dispositius Mòbils i estudiant del màster de Disseny i Desenvolupament de Videojocs

Muutech «Monitorització fàcil i per a tots»
Víctor Calvo, màster en Seguretat Informàtica i màster en Direcció i Gestió de Sistemes i Tecnologies de la Informació

Optimio «El teu optimitzador de despeses»
Joan Iniesta, estudiant d’ADE

Potmath «Realitat virtual per a les dificultats d’aprenentatge»
Frederic Cerón, graduat en Psicopedagogia i estudiant de Psicologia

Relief Maps «Fem visibles les desigualtats socials»
Maria Rodó, investigadora del grup Gènere i TIC

Ucheck «Lluitem junts contra les fake news»
Lorenzo Marini, postgraduat en Periodisme Digital

Voiception «Tecnologia per al reconeixement d’emocions»
Eduard Marcel González, graduat en Tecnologies de Telecomunicació

#SpinUOC i Hubbik

L’#SpinUOC, que compleix sis anys, s’emmarca dins de Hubbik, la plataforma que impulsa l’emprenedoria i la innovació oberta vinculada als àmbits de coneixement de la UOC.

L’acte, conduït per Òscar Dalmau, tindrà música en directe. Rep el suport d’Estrella Damm, Foment del Treball Nacional, Ramon Molinas Foundation, 4 Years From Now i Seed & Click.

L’#SpinUOC té el suport de la Secretaria d’Universitats i Recerca del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, amb el cofinançament del Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER).

Concurs de fotos a Twitter i Instragram

Piula fotos a Twitter o publica-les a Instragram que inspirin que Tot és possible! amb l’etiqueta #SpinUOC per participar en un concurs per guanyar una entrada per al 4 Years From Now (4YFN). En aquest enllaç en teniu més detalls.

Més notícies
    Carregant...