Coneix Alejandro Jadad, el pròxim doctor #HonorisCausaUOC

Metge, científic, educador, emprenedor, escriptor i filòsof, aquest colombià-canadenc és considerat una autoritat mundial en innovació que permet a les persones, individualment o en grup, aconseguir vides plenes, saludables, felices i plenes d’amor fins a l’últim alè.

Alejandro Jadad serà investit doctor honoris causa per la UOC el proper dijous 25 de gener al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona.

Participaran en l'acte d'investidura el rector de la UOC, Josep A. Planell, i el director de desenvolupament de l'eHealth Center de la UOC, Manuel Armayones.

Colombià-canadenc d'origen libanès i educat a Anglaterra, Jadad és doctor en Medicina per la Universitat Javeriana de Colòmbia i doctor en Filosofia pel Balliol College de la Universitat d'Oxford.

Actualment és professor i director de l'Institute for Global Health Equity and Innovation i fundador del Centre for Global eHealth Innovation de la Universitat de Toronto, Canadà.

Reconegut per la seva expertesa en tecnologies de la informació i la comunicació aplicades a la salut, és autor de nombroses publicacions de recerca d'àmbit internacional.

Considerat un dels «deu hispano-canadencs més influents» (2007), Jadad ha estat distingit amb el Canadian Latin American Achievement Award (2004), per la contribució més significativa a les relacions entre el Canadà i el món hispà feta per una persona hispana; el Distinguished Lecturer Award (2006), atorgat pel Health Canada’s Chief Scientist, per la seva contribució al sistema de salut, i l'Orden del Congreso de Colombia, atorgada pel govern d'aquest país, entre altres reconeixements.

Podeu confirmar asistència a través d'aquest enllaç.

Més notícies
    Carregant...