Ets a: Inici  > Notícies > Notícies acadèmiques > Arriba el final del semestre: publiquem les notes i obrim la matrícula

Arriba el final del semestre: publiquem les notes i obrim la matrícula

05 juliol de 2017

En el moment de fer la matrícula marqueu l'opció Aportació UOC si voleu impulsar els programes de voluntariat.

Les notes es publiquen del 5 al 7 de juliol (del 18 al 19 de juliol en alguns màsters universitaris). Un cop publicades al vostre expedient ja us podreu matricular dins el termini establert.

Matrícula oberta

Del 6 al 20 de juliol per a les titulacions oficials (graus i màsters).
El començament de semestre serà el 20 de setembre.

Del 20 al 27 de juliol per a alguns màsters universitaris.
El començament de semestre serà el 18 d’octubre.

Encara no us hi podeu matricular si...

• No teniu totes les qualificacions definitives a l’expedient.
  • Heu demanat una revisió de les proves d’avaluació final o una adaptació de l’expedient i n’esteu esperant la resolució.

Per a fer la matrícula heu d’anar a Secretaria / Matrícula, on també podeu:

Matrícula solidària

Si voleu fer una aportació per a finançar accions de cooperació i desenvolupament impulsades per la Universitat, en el moment de fer la matrícula marqueu l’opció Aportació UOC (aportació de 10 euros).

El curs 2016-2017, gràcies a les aportacions dels estudiants, la matrícula solidària va reunir 28.086 euros que es van destinar a impulsar els programes de voluntariat que trobareu en aquest enllaç.

Els recursos d’aprenentatge

Per defecte s’ofereixen en format digital. Hi podeu accedir des de la vostra aula o des de Secretaria / Materials / Els meus materials.

Tot i això, hi ha algunes assignatures que tenen materials en format físic que s’envien per correu postal. En aquest cas pot ser que l’enviament sigui obligatori o opcional. Per als estudis oficials, l’enviament es farà progressivament a partir del 28 d’agost.

Podeu fer el seguiment de la vostra tramesa des d’aquest enllaç