Ets a: Inici  > NotÝcies > Actualitat > Us presentem l'equip de la UOC que participarÓ en la Lliga de Debat UniversitÓria

03 abril de 2017

Aquests sˇn els quatre estudiants de la UOC que representaran la nostra universitat<br> en la tretzena ediciˇ de la Lliga de Debat UniversitÓria.

en la tretzena ediciˇ de la Lliga de Debat UniversitÓria.

La propera Lliga de Debat UniversitÓria tindrÓ lloc del 24 al 27 d'abril de 2017 a la Universitat Pompeu Fabra.

╔s una competiciˇ interuniversitÓria creada per a fomentar l'˙s de la paraula entre els estudiants amb el format d'un enfrontament dialŔctic entre diversos equips. Cada universitat hi pot inscriure un equip participant, que ha de constar d'un mÓxim de cinc persones.

Els participants han de defensar una posiciˇ a favor o en contra del tema esmentat davant d'un jurat, que valorarÓ factors com el treball en equip, la solidesa de les argumentacions, la flu´desa en la intervenciˇ i la correcciˇ, tant semÓntica com formal. Es lliuren uns premis de 2.500 euros per a l'equip campiˇ i 1.200 euros per al subcampiˇ, a mÚs de 300 euros al millor orador.

Els Estudis de CiŔncies de la Informaciˇ i de la Comunicaciˇ coordinen aquesta iniciativa.

Per a conŔixer mÚs coses sobre cada participant, situeu el cursor sobre el botˇ vermell

Més Actualitat