Ets a: Inici  > Notícies > Més formació > Escola de Llengües de la UOC: matrícula oberta fins al 15 de setembre!
Escola de Llengües de la UOC: matrícula oberta!

Escola de Llengües de la UOC: matrícula oberta fins al 15 de setembre!

09 setembre de 2013

Ja us podeu matricular a l'Escola de Llengües de la UOC, on podreu aprofundir o començar el vostre aprenentatge en les diferents llengües que s’hi ofereixen.

L’Escola de Llengües de la UOC té l’esperit de donar una formació innovadora i de qualitat en llengües modernes amb una demanda important actualment.

Us informem que s’ofereix un descompte del 7% en la matrícula a membres de la Comunitat UOC.

L’Escola de Llengües aglutina tota l’oferta d’idiomes de la UOC sota un mateix paraigua i ho fa amb la incorporació de tècniques i eines del web 2.0 que permeten practicar eficaçment totes les competències que fan que es domini un idioma.

El programa acadèmic inclou més de 30 assignatures repartides entre anglès, francès, alemany, japonès i xinès com a llengües estrangeres, i també català com a llengua pròpia.

Més informació...