Ets a: Inici  > Notícies > Actualitat > Curs virtual de Scratch per a dinamitzar activitats amb infants i joves. Inscripcions fins al 7 d'abril

30 març de 2016

Aquest curs s'emmarca en el Dia de l'Scratch 2016, que se celebrarà el 14 de maig.

L'objectiu d'aquesta iniciativa és potenciar l'Scratch com a eina d'aprenentatge de programació computacional per a infants. Si treballeu en ONG, institucions, associacions, entitats del tercer sector o centres educatius, us animem a participar-hi.

El curs es farà entre el 12 d'abril i el 10 de maig (4 setmanes) i es pot convalidar per 1 crèdit ECTS (25 hores de formació).

Inscripció

Abans del 7 d'abril s'ha d'enviar un missatge electrònic a cooperacio@uoc.edu en què indiqueu nom i cognoms, quina utilitat donareu a la formació rebuda i el tipus d'entitat en la qual treballeu o col·laboreu.

Un cop rebuda la sol·licitud, ens posarem en contacte amb vosaltres per indicar-vos com us heu de matricular i tenir accés a l'aula virtual del curs.

Les places són limitades i es cobriran per ordre d'inscripció.

S'han cobert les places, per tant les inscripcions estan tancades!

Requisits

• No calen coneixements previs de la matèria.
  • S'ha de disposar d'un ordinador amb connexió a internet.
  • Quan es fa el curs, s'adquireix el compromís d'informar l'Àrea de Cooperació Universitària per al Desenvolupament de la UOC de la repercussió de les activitats de Scratch fetes gràcies a la formació rebuda.

Contingut

Informació bàsica sobre què és l'Scratch i la documentació necessària per a desenvolupar una activitat de Scratch amb infants, instal·lació Scratch 2.0, creació d'usuari, entorn Scratch, Scratch cards, joc del laberint pas a pas, exemples de projectes —sensors bàsics—, recursos addicionals —programació, interacció tangible, pensament computacional.

Aquest curs és organitzat pels Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació i per l'Àrea de Cooperació Universitària per al Desenvolupament de la UOC.