| depressió |
| Terme que pot generar molta confusió ja que s'utilitza tant per a referir-se a un estat d'ànim disfòric, com a l'emoció de tristesa, com a les "reaccions depressives normals" (per exemple, processos de dol), com als estats depressius patològics. Vegeu trastorn depressiu major, distímia i disfòria. |
| Psicologia de l'aprenentatge (G3) |